Atentie: webinar pentru
proprietari de afaceri și
directori de firmă
Speaker: Alina Andriuță
CARE SUNT TOP 5 INSTRUMENTE DE
MANAGEMENT EFICIENT AL ECHIPEI DE VÂNZĂRI, APLICATE DE CELE MAI PROFITABILE AFACERI?
Află cum îți poți tripla câștigurile, transformând haosul în vânzări
într-un sistem predictibil și profitabil.
inregistreaza-te acum si primeste 3 BONUSURI PDF
BONUS №1: Decompoziția Departamentului de Vânzări pentru creșterea profitului
Cum sa-ti scalezi afacerea, construind un departament de vanzari eficient?
BONUS №2: Regulamentul KPI:
Manager B2C și Manager B2B
Ora București
19:00
Luni
27 septembrie
BONUS №3: Regulamentul KPI:
Supervizor Vânzări
Dacă te regăsești în următoarele afirmații,
atunci acest webinar este pentru tine:
îți dorești consolidarea echipei de vânzări și implementarea unui sistem de management care să funcționeze eficient fără implicarea ta
îți dorești reducerea timpului petrecut pe organizare, pe diagnosticarea problemelor, pe urmărirea fiecărui angajat și pe încercarea de a găsi soluții optime de creștere a performanței în vânzări
îți dorești obținerea unui sistem stabil care să îți multiplice vânzările și o echipă de vânzări care să realizeze eficient task-urile
îți dorești să reduci fluxul continuu de angajare și să îi menții pe cei mai buni candidați
îți dorești un sistem eficient de automatizare și organizare a tuturor datelor referitoare la clienții și vânzările companiei tale
îți dorești să afli care sunt motivele pentru care nu obții vânzările anticipate
La finalul webinarului, vei ști cu exactitate:
și cum să o înlocuiești cu o mentalitate de management de succes
Cum să identifici gândirea eronată care îți stopează creșterea vânzărilor
astfel încât aceasta să aducă rezultate peste așteptările tale
Cum să corectezi stilul disfuncțional de management
al echipei de vânzări,
prin care să îți crești veniturile
de trei ori
Cum să realizezi o strategie
eficientă de vânzări
folosind 3 strategii optime de management, fără a fi nevoie să le urmărești activitatea în permanență
Cum menții controlul echipei de vânzări,
folosite de cele mai mari companii, care te vor ajuta să atingi, lunar, planul stabilit
Care sunt cele mai eficiente 3 modalități de planificare a vânzărilor
ÎNREGISTREAZĂ-TE ACUM ȘI BENEFICIAZĂ DE BONUSURI GRATUITE
Bonus 2
Află cum să elaborezi o matrice eficientă de salarizare pentru:
  • Agenți de vânzări persoane fizice
  • Agenți de vânzări persoane juridice

Un calcul corect al salariului și KPI, conform formulelor din acest e-book, te va ajuta să optimizezi semnificativ performanța vânzărilor și a pâlniei de vânzări pentru afacerea ta
REGULAMENTUL KPI: VÂNZĂTOR B2C ȘI VÂNZĂTOR B2B
Bonus 1
Un e-book GRATUIT din care vei afla, prin exemple de calcule simple și concrete, care sunt resursele necesare și volumul acestora pentru a-ți crește propria afacere (număr de tranzacții, de lead-uri, de agenți de vânzări, etc.)
DECOMPOZIȚIA DEPARTAMENTULUI DE VÂNZĂRI PENTRU CREȘTEREA PROFITULUI
CINE ESTE SPEAKERUL WEBINARULUI?
Alina Andriuță
Business trainer și consultant în Construcția Departamentelor de Vânzări și Marketing.
Autor cursuri
Construcția Departamentului de Vânzări, Management și competențe de conducere, Ce trebuie să facă Directorul Tău de Vânzări?, Recrutarea echipei de vânzări în 30 de zile.
Directori de Vânzări instruiți în programe de curs
sisteme CRM instalate, acreditat AMOCRM
150
Participanți în programele create în domeniul vânzărilor
10 000
Companii procesate în programe de consultanță individuală
200
ore de predare în domeniul vânzărilor
15 000
400
ÎNREGISTREAZĂ-TE LA WEBINAR
Alege varianta optimă de participare, conform nevoilor afacerii tale
GRATUIT
ONLINE
14,99 €
Online + 9 Materiale Bonus
Participare ONLINE la webinar
Înregistrarea video a webinarului cu acces pentru
30 de zile (accesul îl primești a doua zi după webinar)
BONUS 1:
Decompoziția Departamentului de Vânzări pentru creșterea profitului
BONUS 2:
Regulamentul KPI: Vânzător B2C și Vânzător B2B (dacă ești online la webinar)
WORKSHOP online cu Alina Andriuță - Diagnosticarea situației actuale a departamentului tău de vânzări, găsirea punctelor slabe și a soluțiilor pentru rezolvarea lor;
BONUS 3:
50 de reguli de interacțiune cu Departamentul de Vânzări
BONUS 4:
Model scenariu de vânzări
BONUS 5:
Model anunț de recrutare
BONUS 6:
Checklist interviu Director de Vânzări
BONUS 7:
Managementul regular - instrucțiune pentru aplicarea în practică
Participare ONLINE la webinar
Înregistrarea video a webinarului cu acces pentru
30 de zile (accesul îl primești a doua zi după webinar)
BONUS 1:
Decompoziția Departamentului de Vânzări pentru creșterea profitului
BONUS 2:
Regulamentul KPI: Vânzător B2C și Vânzător B2B (dacă ești online la webinar)
WORKSHOP online cu Alina Andriuță - Diagnosticarea situației actuale a departamentului tău de vânzări, găsirea punctelor slabe și a soluțiilor pentru rezolvarea lor;
BONUS 3:
50 de reguli de interacțiune cu Departamentul de Vânzări
BONUS 4:
Model scenariu de vânzări
BONUS 5:
Model anunț de recrutare
BONUS 6:
Checklist interviu Director de Vânzări
BONUS 7:
Managementul regular - instrucțiune pentru aplicarea în practică
CE SPUN CEI ALĂTURI DE CARE AM LUCRAT?
Participă și tu la webinar ca să obții astfel de rezultate!
AM IMPULSIONAT VÂNZĂRILE ÎN COMPANII MARI ȘI MICI
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
ÎNTREBARE:
Cum mă conectez la webinar?
RĂSPUNS:
Apasă butonul de înregistrare și după completarea formularului verifică emailul indicat. Vei primi de la Sales University toate detaliile și link-ul de conectare. Îți recomandăm să te conectezi și la grupul WhatsApp pentru a primit toate notificările exact la timp (butonul va fi în email și pe pagina de după înregistrare).
Dă click pe unul din butoanele de pe site, completează formularul și ești înregistrat. În zilele webinarului vei primi Memento-uri prin email și SMS pentru a nu rata startul. Fără spam - stric la subiect.
RĂSPUNS:
Cum pot participa la webinar?
ÎNTREBARE:
Cu siguranță, da! Acest webinar te va ajuta să îți consolidezi o echipă de vânzări, astfel încât acesta să producă rezultate optime și fără supravegherea ta, iar timpul pe care îl pierdeai în acest sens să îl poți folosi la alte task-uri productive pentru afacerea ta.
RĂSPUNS:
Dacă mă ocup singur de procesul de vânzare, îmi sunt utile informațiile din acest webinar?
ÎNTREBARE:
Bineînțeles! La finalul webinarului vei ști cum să organizezi eficient tot ceea ce ai construit până acum în ceea ce privește vânzările și vei reuși să optimizezi un plan de multiplicare a acestora
RĂSPUNS:
Dacă dețin o afacere mică, cu doar 3 - 5 agenți de vânzări, voi putea aplica informația din acest webinar?
ÎNTREBARE:
support@salesuniversity.ro
© Sales University