Cum să scalezi și să sistematizezi afacerea, construind un Departament de Vânzări eficient?
Află cum să organizezi și să controlezi un sistem eficient de management al vânzărilor pentru a crește profitul companiei.

Pentru cine este acest training:
Ești Director General și:
  • Vrei să creezi un sistem de vânzări de la zero, cu instrumente transparente de management și scalare, pentru a crește cifra de afaceri.
  • Planifici să-ți dezvolți afacerea de la haos și dezordine la un sistem de vânzări eficient, pentru a contribui la creșterea profitului companiei.
Ești Director de companie și:
  • Dorești să cunoști cum ar trebui să funcționeze un departament de vânzări pentru a crește profiturile.
  • Vrei să structurezi și să-ți extinzi sistemul actual de vânzări pentru a obține vânzări repetate, clienți fideli și recomandări.
  • Dorești să cunoști ce și cum să soliciți managerilor și să recrutezi un director al departamentului de vânzări, care să-ți reducă din stresul care-l presupune managementul vânzărilor.
La acest training online vei afla:
Infrastructura Departamentului de Vânzări: 3 reguli obligatorii în CRM.

Tehnologii de management: planificare, raportare, indicatorii cheie de sporire a vânzărilor.

Analiza case-urilor: producere, servicii, centre educaționale, vânzări online.

ZIUA 1
Cum integrezi logic și consecutiv cele 9 sisteme de creștere a vânzărilor.

Structura unui departament de vânzări profitabil.

3 mecanici de organizare a flotei de vânzări.

Etapele integrării unui Director de Vânzări: când, cum, și care sunt funcțiile de management.

Echipa: cum inducem, facem onboarding și când ne despărțim.
ZIUA 2
Este un fișier ce te va ajuta să afli, printr-un calcul concret și ușor, care sunt resurselor necesare și în ce volum (nr. de tranzacții, nr. de lead-uri, nr. de agenți de vânzări), pentru a crește veniturile propriei afaceri.
Acest regulament presupune elaborarea matricei de salarizare pentru:
  1. Managerii de vânzări Persoane Fizice
  2. Manageri de vânzări Persoane Juridice

Stabilirea și calcularea corectă a salariului și KPI conform formulelor din regulament te va ajuta la optimizarea performanței vânzărilor și a pâlniei de vânzări.
Acest regulament presupune elaborarea matricei de salarizare pentru un Supervizor de vânzări.

Cu ajutorul lui vei analiza și remunera corect activitatea unui șef de vânzări, în dependență de scopurile propuse, pentru o funcționare strategică și eficientă a departamentului și a întregii companii.
Decompoziția Departamentului de Vânzări pentru creșterea profitului
Regulamentul KPI: Manager B2C și Manager B2B
Regulamentul KPI: Supervizor Vânzări
Înregistrează-te acum și beneficiază de bonusuri GRATUITE
1
1
2
2
3
3
Cine este speakerul webinarului?
Alina Andriuță
  • Business trainer și consultant
  • Expert în Construcția Departamentelor de Vânzări și Marketing
  • Partener Oficial ROISTAT, integrare sisteme de analitică și statistică
  • Autor de cursuri: Construcția Departamentului de Vânzări, Management și competențe de conducere, Ce trebuie să facă Directorul Tău de Vânzări?
  • Trainer internațional, platforma Upriserz
  • Peste 400 de Directori de Vânzări instruiți în programe de curs
  • Peste 200 de Companii procesate în programe de consultanță individuală
  • Peste 150 de sisteme CRM instalate, acreditat amoCRM
  • Peste 15000 de ore de predare
  • Peste 10000 de participanți
  • Cofondator și Trainer AngryBusiness
Cine este speakerul webinarului?
Alina Andriuță
  • Business trainer și consultant

  • Expert în Construcția Departamentelor de Vânzări și Marketing

  • Partener Oficial ROISTAT, integrare sisteme de analitică și statistică

  • Autor de cursuri: Construcția Departamentului de Vânzări, Management și competențe de conducere, Ce trebuie să facă Directorul Tău de Vânzări?

  • Trainer internațional, platforma Upriserz

  • Peste 400 de Directori de Vânzări instruiți în programe de curs

  • Peste 200 de Companii procesate în programe de consultanță individuală

  • Peste 150 de sisteme CRM instalate, acreditat AMOCRM

  • Peste 15000 de ore de predare

  • Peste 10000 de participanți

  • Cofondator și Trainer AngryBusiness

Ce spun cei alături de care am lucrat?

Ce spun cei alături de care am lucrat?

FLORENTINO DELURE
Magazin de costume clasice și de ceremonie pentru bărbați și femei

„Mereu am recomandat-o pe Alina, deoarece este foarte bună în domeniul ei. Prin implementarea tuturor instrumentelor recomandate de Alina, am observat o creștere considerabilă a vânzărilor, care continuă să crească și în prezent.” Grigor Serghei - Fondator „Florentino Delure”
Rezultate-cheie:
  • Implementarea sistemului CRM și IP Telefonie, care a dus la mărirea vânzărilor, a eficienței managerilor, a calității serviciilor;
  • Organizarea sesiunilor de training pentru personal și recrutarea noilor angajați, începând de la funcția șefului de vânzări;
  • Setarea pâlniei de vânzări și structurarea acesteia, pentru a oferi o imagine clară despre procesul de vânzare;
  • Instrumentele implementate au dus la creșterea vânzărilor, în primul an, cu 20-30%, în următorii doi ani - 40%.
FELICIA
Rețea de farmacii

„Am avut o experiență destul de frumoasă și productivă cu Alina. Este un expert care livrează instrumente concrete, nu doar teorie.” Irina Buga - Șef al departamentului de vânzări rețeaua de farmacii Felicia
Rezultate-cheie:
  • Structurarea și sistematizarea business proceselor, a activității fiecărei farmacii în parte și angajaților, care au dus la creșterea vânzărilor;
  • Organizarea sesiunilor de training de competențe manageriale pentru șefii de farmacii, care a dus la îmbunătățirea rezultatelor;
  • Implementarea sistemului de motivare și a KPI-urilor în departamentul de vânzări;
  • Sesiuni de training pe subiecte: pâlnia de vânzare, conversii, scenarii de vânzări, ce au dus la evidența și creșterea cecului mediu al fiecărei farmacii;
  • Implementarea unui sistem de instruire al angajaților, pentru a oferi clienților o deservire și consultare la cel mai înalt nivel.
MOLDASIG
Companie de asigurări

„Alina este un specialist bun, profesionistă. Datorită ei, implementarea tuturor instrumentelor au avut loc destul de operativ și calitativ. Urmează să mai colaborăm cu Alina în viitor și, cu drag, o recomandăm companiilor care-și doresc un sistem funcțional în relația cu clienții.” Alexandru Lupușor - Manager dezvoltare și vânzări
Rezultate-cheie:
  • Auditul departamentului de vânzări și structurarea business proceselor;
  • Implementarea CRM-ului, care a oferit echipei de vânzări o perspectivă a activității lor;
  • Setarea pâlniei de vânzări și structurarea acesteia, pentru a oferi o imagine clară despre procesul de vânzare.
VITREUM
Centru medical oftalmologic

„Am trecut printr-un program creat și coordonat în totalitate de Alina Adriuță - un business consultant excelent. Am beneficiat de informații atât de valoroase și foarte bine structurare, pe care am început să le integrăm și acum ne bucurăm de ele.” Ramona Mihut - Director Executiv al centrului
Rezultate-cheie:
  • Implementarea proceselor precum: ce înseamnă un sistem de vânzări, cum se construiește un sistem de vânzări și cum acesta se poate automatiza;
  • Implementarea sistemului de motivare pentru angajați.

Am impulsionat vânzările în companii mari și mici

Am influențat vânzările în companii mari și mici

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Întrebare:
Dacă nu am încă un departament de vânzări, mi se potrivește acest training?
Răspuns:
Da, desigur. Acest training te va ajuta să cunoști care sunt pașii concreți și instrumentele pentru a crea de la zero, pas cu pas, un departament de vânzări care să genereze vânzări companiei tale.
Întrebare:
Dacă am deja un departament de vânzări pot să particip la acest training?
Răspuns:
Da. Trainingul te va ajuta să-ți restructurezi și să-ți extinzi sistemul actual de vânzări, care să funcționeze eficient și să contribuie la creșterea afacerii tale.
Întrebare:
Cum să particip la training?
Răspuns:
Dă click pe unul din butoanele de pe site, completează formularul și ești înregistrat. În zilele trainingului vei primi „Memento-uri” prin e-mail și SMS, pentru a nu rata startul. Fără spam - strict la subiect.
Întrebare:
Cum se desfășoară trainingul?
Răspuns:
Trainingul va fi online și se va desfășura timp de 2 zile. Vei primi un link către sala virtuală, în zilele trainingului, prin poștă și SMS. După accesarea acestuia, te poți conecta. Vei obține informațiile necesare live și posibilitatea de a adresa întrebări în chat.
Cum să scalezi și să sistematizezi afacerea, construind un Departament de Vânzări eficient?
Înregistrează-te GRATUIT la training

Numărul se introduce fără 0 la început!