Construiește un Departament de Vânzări, de la zero, în 90 de zile
Crește vânzările companiei tale cu o echipă instruită
Dezvoltă un sistem de vânzări transparent, bazat pe date, analize și devină lider în nișa ta
Construiește un departament de vânzări eficient și crește veniturile companiei tale chiar și în perioade de criză
Accelerator de vânzări pentru antreprenori, directori de companii și proprietari de afaceri
Durata:
12 săptămâni de instruire
Formatul:
10 module online cu teme pentru acasă
Durata:
12 săptămâni de instruire
Formatul:
10 module online cu teme pentru acasă

Ce vei obține la sfârșit:

Un departament de vânzări de TOP, care va crește cifra vânzărilor în companie
Îmbunătățirea propriilor competențe manageriale: abilități de planificare, recrutarea și motivarea membrilor departamentului de vânzări, delegarea responsabilităților
Instrumente de sistematizare a departamentului de vânzări pe care 99% din concurenții tăi nu le folosesc și care te vor ajuta la creșterea constantă a veniturilor
Depistarea punctelor slabe în sistemul tău de vânzări și identificarea pașilor concreți pentru a le înlătura
Creșterea profitabilității companiei. Vei uita de cuvintele precum: „criză”, „concurenți”, „nu e sezonul”

Ce vei obține la sfârșit:

Un departament de vânzări de TOP, care va crește cifra vânzărilor în companie
Îmbunătățirea propriilor competențe manageriale: abilități de planificare, recrutarea și motivarea membrilor departamentului de vânzări, delegarea responsabilităților
Instrumente de sistematizare a departamentului de vânzări pe care 99% din concurenții tăi nu le folosesc și care te vor ajuta la creșterea constantă a veniturilor
Depistarea punctelor slabe în sistemul tău de vânzări și pași identificarea pașilor concreți pentru a le înlătura
Creșterea profitabilității companiei. Vei uita de cuvintele precum: „criză”, „concurenți”, „nu e sezonul”

Vânzarea este obiectivul principal al oricărei afaceri.


Departamentul de vânzări este rădăcina organizației, unde de munca eficientă depinde succesul, veniturile și dezvoltarea companiei.

Cursul este pentru tine dacă:

Ești Antreprenor
  • Ai obosit să fii și antreprenor și director de vânzări în propria companie și dorești să-ți construiești un departament eficient de la zero, în câțiva pași simpli, pentru a-ți accelera afacerea;

  • Aceleași acțiuni nu mai aduc rezultatele, vânzările scad continuu și vrei să implementezi noi instrumente, pentru a crește vânzările și pentru a forma un departament instruit, care să contribuie la creșterea acestor vânzări.
Ești Director General de companie
  • Vrei să-ți creezi un departament de vânzări de la zero, cu instrumente transparente de management și scalare, pentru creșterea cifrei de afaceri;

  • Planifici să-ți dezvolți afacerea de la haos și dezordine la un sistem de vânzări care să funcționeze clar și transparent.
Ești Director de companie
  • Dorești să știi cum ar trebui să funcționeze un departament de vânzări pentru a-ți crește profiturile companiei;

  • Vrei să-ți structurezi și să extinzi sistemul actual de vânzări, pentru a obține vânzări repetate, clienți fideli și recomandări;

  • Vrei să cunoști ce și cum să ceri managerilor tăi și să recrutezi un director al departamentului de vânzări, care să te elibereze de stresul care presupune managementul vânzărilor.

Vânzarea este obiectivul principal al oricărei afaceri.


Departamentul de vânzări este rădăcina organizației, de munca eficientă de care depinde succesul, veniturile și dezvoltarea companiei.

Cursul este pentru tine dacă:

Ești Antreprenor
  • Ai obosit să fii și antreprenor și director de vânzări în propria companie și dorești să-ți construiești un departament eficient de la zero, în câțiva pași simpli, pentru a-și accelera afacerea;

  • Aceleași acțiuni nu mai aduc rezultatele, vânzările scad încontinuu și vrei să implementezi noi instrumente, pentru a crește vânzările și pentru a forma un departament instruit, care să contribuie la creșterea acestor vânzări.
Ești Director General de companie
  • Vrei să-ți creezi un departament de vânzări de la zero, cu instrumente transparente de management și scalare, pentru creșterea cifrei de afaceri;

  • Planifici să-ți dezvolți afacerea de la haos și dezordine la un sistem de vânzări care să funcționeze clar și transparent.
Ești Director de companie
  • Dorești să știi cum ar trebui să funcționeze un departament de vânzări pentru a-ți crește profiturile companiei;

  • Vrei să-ți structurezi și să extinzi sistemul actual de vânzări, pentru a obține vânzări repetate, clienți fideli și recomandări;

  • Vrei să cunoști ce și cum să ceri managerilor tăi și să recrutezi un director al departamentului de vânzări, care să te elibereze de stresul care presupune managementul vânzărilor.
Cum decurge procesul de studii?
1
Ai acces la primul modul al cursului
2
Învață lecția și îndeplinește fiecare temă pentru acasă
3
Trimite tema pentru acasă expertului spre verificare
4
Așteaptă feedback
5
După îndeplinirea sarcinii și primirea feedbackului ai acces la următorul modul
6
Finalizează ultimul modul și verifică-ți cunoștințele
7
Primește certificat de participare
8
Bucură-te de primele rezultate - sistematizarea departamentului tău de vânzări și creșterea veniturilor
100 % cunoștințe practice cu informații verificate din propria experiență și implementate în afaceri reale
Lecții ușor de urmărit datorită reprezentărilor grafice și dinamicii modulelor
Mastermind-uri: sarcini suplimentare, sesiune de brainstorming și feedback, menite să te ajute să îndeplinești obiectivele afacerii tale sau ale departamentului tău de vânzări
Chat comun cu participanții cursului pentru discuții și împărtășirea propriilor experiențe
Sesiune LIVE QA cu mentorii și trainerii cursului
Șabloane și template-uri de lucru pe care să le folosești direct în afacerea ta sau în activitatea departamentului tău de vânzări
Programul cursului
Modulul 1. Instrumente strategice în vânzări
Despre curs. Scop, Module curs și Teme de acasă
7 Sisteme Strategice în Sales |7SSS| - metoda de autor
Creștere calitativă-cantitativă în vânzări
Diagnosticul sistemului de vânzări. Punctul A
Analiza concurenților
Principiul 2Q1D
Segment țintă - avatar. ABCXYZ
Video Audit Decompoziție
Ce faci cu materialele Pdf-Excel?
Rezultatele Modului:
  • Veți diagnostica Departamentul de vânzări, pentru a depista punctele slabe și obținerea unui plan concret de acțiuni pentru a le înlătura;
  • Veți stabili și decompoziționa PUNCTUL A, cifrele actuale din vânzări pentru o gestionare corectă a fiecărei cifre și monitorizarea tranzacțiilor;
  • Veți analiza concurența conform paradigmei sistemului de vânzări pentru a întocmi următorii pași de acțiune și a evita greșelile anterioare;
  • Veți obține claritate care sunt punctele de creștere în Departament de vânzări.
Modulul 2. Pâlnia de Vânzări - Instrument strategic fundamental în construcția sistemului de vânzări
  • Pâlnia de Vânzări: Istoric, definire, concept
  • Cum construim o Pâlnie de Vânzări?
  • Cum analizăm o Pâlnie de Vânzări?
  • Cum influențăm cifrele Pâlniei de Vânzări?
  • Cum calculăm conversia Pâlniei de Vânzări?
  • 6 metode de creștere a conversiei
  • Erori în construcția Pâlniei de vânzări
Rezultatele Modului:
  • Veți seta pâlnia de vânzări - etapele de vânzări pentru fiecare canal/tip de client separat care va contribui la înțelegerea, prezicerea și ajustarea proceselor de afaceri în diferite etape ale găsirii unui client;
  • Veți determina care este etapa de bază a pâlniei de vânzări și o veți implementa în propria afacere pentru a obține rezultate pozitive;
  • Veți decide cu care conversie de bază veți lucra și o veți influența pentru retenția și loializarea clienților.
Modulul 3. Planificarea vânzărilor: Plan-Factual instrument
  • Ce este un plan de vânzări SMART?
  • Erori grave legate de planul de vânzări
  • Model 1 de stabilire a planului de vânzări - end in mind
  • Model 2 de stabilire a planului de vânzări: Sporire atașată
  • Model 3 de stabilire a planului de vânzări: Prelungiri prognozate
Rezultatele Modului:
  • Veți seta sistemul de planificare: veți avea plan zilnic pe acțiuni și rezultat în dependență de decompoziție;
  • Veți instrui oamenii din vânzări să fie centrați pe planificarea zilnică a acțiunilor și a rezultatelor;
  • Veți urmări zilnic Plan-Factual pentru a duce evidența fiecărei vânzări.
Modulul 4. Raportare - Controlul zilnic al cifrelor
  • Raportarea - controlul vânzărilor. 6 probleme la capitolul Cifre
  • 3 principii de bază ale sistemului de analitică
  • Raport zilnic Plan-fact
  • Raportul pe Volum de vânzări
  • Raportul Pâlnie
  • Raportul Valoare medie de tranzacție
  • Raportul Prognoză
  • Raportul Refuz
  • Raportul Migrație
  • Raportul de Activitate prevânzare
  • Raportul de Leads Marketing
  • Raport de Costuri
  • Raport de Telefonie
  • Tema de acasă
Rezultatele Modului:
  • Veți seta sistemul de raportare: veți avea indicatori executați zilnic pe acțiuni și rezultat în dependență de decompoziție;
  • Veți instrui oamenii din vânzări să fie responsabili de execuția zilnică a cifrelor;
  • Veți urmări zilnic Plan-Factual pentru a duce evidența fiecărei cifre.
Modulul 5. Scenarii de Vânzări
4 factori de succes în vânzări

1. Scenarii de Vânzări INSTRUMENTARIU
  • Tipuri și scop scenariu de Vânzări
  • Algoritmul de creare a scenariului de vânzări. Pregătire (plus gr 91)
  • Algoritmul de creare a scenariului de vânzări. Elaborare
  • Algoritmul de creare a scenariului de vânzări. Testare
  • Algoritmul de creare a scenariului de vânzări. Automatizare

2. Modele de scenarii PRACTIC
  • Cum să pierzi o vânzare?
  • Scenariul de vânzări (I). Cum câștigăm clientul din Deschidere?
  • Scenariul de vânzări (II). Cum și ce fel de Întrebări adresăm?
  • Scenariul de vânzări (III). Cum să propunem oferta ce nu poate fi refuzată?
  • Scenariul de vânzări (IV). Lucrul cu obiecțiile
  • Metodologia de scenarizare a obiecțiilor
  • Scenariul de vânzări (V). Cum Închidem tranzacția?
  • Scenariu pentru UP-CrossSell
  • Scenariu pentru cei care au REFUZAT
  • Scenariu pentru chat-uri. Facebook, Instagram, Wup etc.
  • Scenariu - Cum obținem conexiunea cu Persoana de Decizie?
  • Tehnica ABC de calibrare a clientului

3. Matrița abilităților de vânzări
  • Model Matrița abilităților de vânzări
  • Abilități Must to Have pentru a vinde în B2B, B2C, B2P
  • Tehnica SPIN - FORMAREA NECESITĂȚII
  • Tehnica CAB - FORMAREA VALORII
  • Cartea produsului (131)
Rezultatele Modului:
  • Veți crea schelete arhitecturale de scenarii conform etapelor pâlniei de vânzări pentru a cunoaște cum să acționați în diferite situații de vânzare;
  • Veți crea fișiere de lucru cu obiecțiile pentru a anticipa nemulțumirea clienților și a rezolva ușor orice problemă intervenită;
  • Veți organiza Centrul de control calitate pentru a oferi suport clienților în procesul de colaborare.
Modulul 6. Structura organizatorică sau business modelul optim pentru rezultat
  • Structura organizatorică. 7 principii
  • Concurența în Departamentul de Vânzări
  • 3 nivele în structurarea vânzărilor
  • Model de vânzări în 3 etape
Rezultatele Modului:
  • Veți diagnostica Departamentul de vânzări, pentru a depista punctele slabe și pentru a obține un plan concret de acțiuni pentru a le înlătura;
  • Veți stabili și decompoziționa PUNCTUL A, cifrele actuale din vânzări pentru o gestionare corectă a fiecărei cifre și monitorizarea tranzacțiilor;
  • Veți analiza concurența conform paradigmei sistemului de vânzări pentru a întocmi următorii pași de acțiune și a evita greșelile anterioare;
  • Veți obține claritate care sunt punctele de creștere în Departament de vânzări.
Modulul 7. Sistemul de recrutare în vânzări
  • 4 întrebări fundamentale HR
  • Sistemul HR - Pâlnia HR
  • Pe cine căutăm - Cum determinăm candidatul-profilul?
  • Cum scriem anunțul de angajare?
  • Cum găsim - Trafic - potențiali candidați?
  • Cum intervievăm - Selecție. Tipuri de interviu
  • Sistemul de Post recruting: test-inducție-onboarding
  • Crearea planului de instruire-inducție
  • Ce trebuie să conțină fișa de post?
  • eNPS - managementul brandului de angajator
  • Când angajăm Supervizor Vânzări?
  • Cum transmitem puterea unui Director de Vânzări
  • Tema de acasă
Rezultatele Modului:
  • Veți crea pâlnia de recrutare pentru a construi un departament de vânzări din manageri calificați și productivi;
  • Veți crea Planuri de inducție automatizate per funcție;
  • Veți stabili anunțurile/cecklistul de interviu pentru a recruta oamenii potriviți ce ar contribui la dezvoltarea companiei.
Modulul 8. Motivare financiară
  • 7 principii de creare a sistemului motivațional în vânzări
  • 3 Tipuri de KPI
  • Indicatori de Proces
  • Indicatori de Rezultat
  • Indicatori de Calitate
  • Sistemul de motivație 30 - 20 - 50 (gr)
  • Scop Salariu fix - model calcul
  • Scop Bonus _ model calcul
  • Scop_Comision_model calcul
  • Când achităm KPI - ul calculat?
  • KPI pentru Șef de Vânzări
  • KPI pentru account manager (key account)
  • KPI pentru marketer
  • Reguli de integrare a KPI-ului în vânzări
  • Modele KPI - pdf-s
Motivația nonfinanciară
  • 4 principii de creare a sistemului motivațional NON financiar în vânzări
  • Tipuri de concursuri
  • Cum penalizăm?
  • Tema de acasă
Rezultatele Modului:
  • Veți seta sistemul de motivare financiară-nonficiară pentru a crește productivitatea angajaților;
  • Veți implementa motivarea 3D: bonus, KPI și fix pentru o bună și armonioasă funcționare a fiecărui departament, angajat.
Modulul 9. CRM Sistem și IP Telefonie
CRM Sistem
  • Scop și sarcini CRM sistem
  • Cum selectezi un CRM? (tipuri diferite)
  • Despre cartela de contact și de tranzacție. CRM
  • Despre sarcini și calendar. CRM
  • Despre pâlnie și integrări. CRM
  • Proceduri care cresc eficiența unui CRM
  • Ce urmărim zilnic în CRM?
  • 4 etape de integrare CRM
  • Erori grave în CRM
IP Telefonie
  • Integrare IP telefonie + CRM
  • KPI telefonie
Rezultatele Modului:
  • Sistem CRM integrat nivel basic pentru a obține o comunicare eficiență cu clienții;
  • Reengineering sistem actual CRM pentru a obține mărirea vânzărilor, a eficienței managerilor, a calității serviciilor;
  • IP telefonie - setat hub telefonie pentru a urmări leadurile mai eficient.
Modulul 10. Managementul Departamentului de Vânzări - Marketing
  • SOSTAC. Obiectivele firmei pe 4 nivele
  • Modelul de marketing RDB. Caracteristici ale brandului
  • Despre tipuri de produse. Altfel :)
  • 7 instrumente de marketing
  • Ciclul PDCA - managementul rezultatelor
  • Cum organizăm centrul de control calitate
  • 25 de funcții ale Supervizorului de Vânzări
Rezultatele Modului:
  • Veți organiza centrul de control calitate pentru a oferi suport clienților în procesul de colaborare;
  • Veți seta road map-ul ședințelor operaționale;
  • Veți practica graficul ședințelor sistemice în Departament de vânzări pentru a fi la curent cu fiecare cifră, etapă de vânzare.
Alege Pachetul de participare potrivit ție
Training LIVE
  • 2 zile de participare LIVE la training
  • 3 bonusuri:

- Decompoziția Departamentului de Vânzări pentru creșterea profitului

- Regulamentul KPI: Manager B2C și Manager B2B

- Regulamentul KPI: Supervizor Vânzări

Participă la training gratuit
Training LIVE + înregistrare video
  • 2 zile de participare LIVE la training
  • 3 bonusuri:

- Decompoziția Departamentului de Vânzări pentru creșterea profitului

- Regulamentul KPI: Manager B2C și Manager B2B

- Regulamentul KPI: Supervizor Vânzări

  • Înregistrarea video a trainingului pentru a revedea și implementa informația prezentată
Participă la training cu doar 4,99 euro
Trainerul: Alina Andriuță
  • Business trainer și consultant;
  • Expert în Construcția Departamentelor de Vânzări și Marketing;
  • Partener Oficial ROISTAT, integrare sisteme de analitică și statistică;
  • Autor de cursuri: Construcția Departamentului de Vânzări, Management și competențe de conducere, Ce trebuie să facă Directorul Tău de Vânzări?
  • Trainer internațional, platforma Upriserz;
  • Peste 400 de Directori de Vânzări instruiți în programe de curs;
  • Peste 200 de Companii procesate în programe de consultanță individuală;
  • Peste 150 de sisteme CRM instalate, acreditat AMOCRM;
  • Peste 15000 ore de predare;
  • Peste 10000 de participanți;
  • Cofondator și Trainer AngryBusiness.
Trainerul: Alina Andriuță
  • Business trainer și consultant;
  • Expert în Construcția Departamentelor de Vânzări și Marketing;
  • Partener Oficial ROISTAT, integrare sisteme de analitică și statistică;
  • Autor de cursuri: Construcția Departamentului de Vânzări, Management și competențe de conducere, Ce trebuie să facă Directorul Tău de Vânzări?
  • Trainer internațional, platforma Upriserz;
  • Peste 400 de Directori de Vânzări instruiți în programe de curs;
  • Peste 200 de Companii procesate în programe de consultanță individuală;
  • Peste 150 de sisteme CRM instalate, acreditat AMOCRM;
  • Peste 15000 ore de predare;
  • Peste 10000 de participanți;
  • Cofondator și Trainer AngryBusiness.
Trainerul: Alina Andriuță
  • Business trainer și consultant;
  • Expert în Construcții Departamente de Vânzări și Marketing;
  • Partener Oficial ROISTAT, integrare sisteme de analitică și statistică;
  • Autor de cursuri: Construcția Departamentului de Vânzări, Management și competențe de conducere, Ce trebuie să facă Directorul Tău de Vânzări?
  • Trainer internațional, platforma Upriserz;
  • Peste 400 de Directori de Vânzări instruiți în programe de curs;
  • Peste 200 de Companii procesate în programe de consultanță individuală;
  • Peste 150 de sisteme CRM instalate, acreditat AMOCRM;
  • Peste 15000 ore de predare;
  • Peste 10000 de participanți;
  • Cofondator și Trainer AngryBusiness.
Încă mai stai pe gânduri?
Cursul acesta este scump!
Nu vei găsi citate motivaționale sau povești inspiraționale, cursul conține toată informația validată în peste 13 ani de lucru cu companii reale (Vezi rubrica: Istorii de succes).
Prețul include instrumente și pași concreți, șabloane de lucru, template-uri, care te vor ajuta în scurt timp să-ți scoți banii, prin implementarea unui departament de vânzări eficient.
Am deja un departament de vânzări, pentru ce trebuie să trec acest curs?
Felicitări, fundamentul este pus! A rămas să construiești „casa”.
În urma acestui curs:
- vei înțelege ce instrumente de creștere a vânzărilor funcționează în departamentul tău și cum să le amplifici;
- vei putea sistematiza și controla activitatea Directorului de Vânzări și a departamentului în întregime;
- vei ști cum să analizezi corect datele statistice, astfel încât planul de vânzări să fie îndeplinit și la 120%.
Nu am director de vânzări și nu știu cum să aleg omul potrivit pentru această funcție.
La curs vei învăța cum să recrutezi un Director al Departamentului de Vânzări: cum să scrii anunțul de angajare, cum să intervievezi, care este rolul și responsabilitățile acestuia pentru o bună funcționare a întregului departament.
Mă aranjează nivelul de vânzări pe care îl am la moment în compania mea.
Webinarul te va ajuta să-ți restructurezi și să-ți extinzi sistemul actual de vânzări, care să funcționeze eficient și să contribuie la creșterea afacerii tale.
Mă descurc de minune și singur cu gestionarea afacerii și a departamentului de vânzări.
Oboseala își va pune amprenta cu timpul. De ce să nu recrutezi un director al departamentului, care să te elibereze de stresul care presupune managementul vânzărilor.
La curs vei învăța întreg procesul de recrutare:
- Cum să scrii anunțul de angajare?
- Cum să găsești potențialul candidat?
- Cum să transmiți puterea unui Director de Vânzări?
Vei putea sistematiza și controla activitatea Directorului de Vânzări și a departamentului în întregime.
Completează formularul de mai jos și primește acces la rețete
Abonament lunar
Completează formularul de mai jos și primește acces la rețete
Abonament anual