Problema: Sunt puține tranzacții repetate
  • Atribuie vânzători doar pentru vânzările repetate;
  • Împarte întreaga bază între vânzătorii care vor lucra doar cu clienții ce au achiziționat anterior produsul/produsele companiei;
  • Creează o relație de lungă durată cu clienții și contribuie la loializarea lor;
  • Transmite materiale utile, noutăți despre companie și produse cel puțin o dată în 2 săptămâni (email marketing);
  • Transmite fiecărui client loial oferte, minim o dată pe lună;
  • Lucrează la calitatea produsului și la efectul WOW al acestuia.
Primește mai multe soluții care vor crește venitul companiei cu 30% și instrumente practice testate în peste 300 de afaceri, la trainingul gratuit de 2 zile:
01. 9 sisteme ce îți vor dubla sau chiar tripla veniturile.
02. Crearea și dezvoltarea echipei de vânzări prin 3 mecanici simple.
03. Planul de scalare a propriei afaceri prin angajarea sau perfecționarea Șefului de vânzări.
Soluția: